5 Yorum Sabah Kemal Cansu 3 Mart 2012 Cumartesi
Selam Arkadaşlar Ben Bu Blogu Sadece Yazı Yazmak İçin Açtım İçimden Gelen Herşeyi Bu Blogda Yazacağıım Artık ücretli servislerden gerçekten bıktım nedeni ise aşırı derecede para ödüyorsun ve paran gene boşa gidiyor :( ya.
Örneğin Ben Sitemi Açtım Ücretli Servislerden Turkishost kullanıyordum ilk önce sadece 5 Gb trafik vardı yaklaşık 2 ayda bitti ve ayın ortasında bitti ee 1 ay bekleyemedimm tekrar para ödeyip 10 gb yaptım aradan 3 ay geçti siteme girdim bir baktım "KAPALI" hemen hostla iletişime geçtim sordum neden böyle? dedilerki İllegal (YASADIŞI) kullanım olmuş hostu iptal ettik dediler!!!!. Sordum açmak gibi bir şansımız varmı?şu cevabı aldım "İLLEGAL KULLANIMDA HOSTİNGİ KESİNLİKLE AÇMIYORUZ" dediler ve ben şok oldum birdaha denedim açacağım dedim böyle böyle dedim ama gene aynı cevap gene aynı cevap. En son olmadı babam firmayı aradı anlattı durumu. Telefondaki Adam dediki "DESTEK TALEBİ YOLLAYIN AÇARLAR" dedi biz yolladık hatta telefonda adamın böyle böyle dediğinide ilettik ama gene aynı cevap.Ya işte ücretli servisler böyle bende amaan bırak dedim giden site olsun dedim blogger'a geçtim.

Yorumlar ;

3 Mart 2012 16:09 []

Önceki Olaylarını Biliyoruz Ama Yinede .Com

4 Mart 2012 01:30 []

kanka ücretli ücretsiz fark etmez önemli olan can sıkıntısını yenmek :D

Adsız
4 Mart 2012 08:44 []

Bencede Boş Durmamış Olursun :) İyidir Blogger :D

4 Mart 2012 10:12 []

Öncelikle geçmiş olsun, kötü bir durum... O zaman ne diyoruz, site açacak arkadaşlar illegal paylaşıma karşı dikkatli olsunlar ve illegal olan her türlü paylaşımın neler olduğunu öğrensinler diyoruz...

Saygılarımla.

4 Mart 2012 10:15 []

Geçmiş olsun , aradğığını umarım burada bulursun :)


Yorum Yap ;