3 Yorum Sabah Kemal Cansu 4 Mart 2012 Pazar
Selam arkadaşlar bildiğiniz üzere benim internet sitem illegal kullanımdan kapandı peki bu illegal kullanım nedir nerden geliyor derseniz gerçekten çok garip bir kullanım türü benim sitemde bu yüzden kapandı lütfen dikkat.
İllegal Kullanım:  Yasadışı Kullanım Türkiye Cumhuriyetine aykırı kullanım sahte yazılım kötüye kullanım vs vs.
İllegal Kullanım Nasıl Olur: İndirdiğiniz Dosyada Yasaklanmış bir Şeyler vardır ve siz onu herhangi bir yere koyduğunuz zaman aradan 2 3 gün geçer ve siteniz kapanır aman dikkat bir dosyayı ilk önce araştırın ondan sonra kullanın derim bakın ben araştırmadım neler geldi başıma ama bir yandanda rahatladım diyebilirim.Biraz wordpressden uzak kalayım dedim neyse konumuz illegaldi tekrar diyim aman dikkat edin gerçekten pişman olursunuz hemde çok.

Yorumlar ;

4 Mart 2012 09:52 []

Merhaba, öncelikle illegal kullanım nedir? adlı bir başlık açmışsınız ancak bunun ne olduğunu belirtmemişsiniz. Neler illegal kullanıma girer, neler girmez, illegal kullanım yapılması durumunda karşılaşabileceğimiz olası durumlar... vb. gibi bir bilgilendirme olsaydı daha güzel ve açıklayıcı bir konu olacaktı. Başlık ve içeriğin alakasız olduğu düşüncesindeyim, yinede güzel bir konuya değinmişsiniz. Emeğe saygı diyelim, konun içerik bakımından düzeltilmesini dileyelim :)

Saygılarımla...

4 Mart 2012 10:03 []

Valla ben böyle bildiğim için böyle anlattım :)


Yorum Yap ;