2 Yorum Sabah Kemal Cansu 9 Mart 2012 Cuma
Selam arkadaşlar 08/03/2012 tarihi ile android market gidip yerine "GOOGLE PLAY"geldi peki neden geldi bende bilmiyorum :D ama geldiği çok iyi oldu herşey ücretsiz haftalık güncelleniyor vs vs.
Bende HTC kullanıcısıyım WİLDFİRE S kullanıyorum ilk 5 gün bekledim ardından telefona güncelleme yaptım google play geldi gerçekten süper oyunlar var :D (direkt oyuna yöneldim :D) işinize yarıyacak programlar var hele bir program var KÖPEK SAVAR adlı kurduktan sonra bir ses var onu açıyorsun köpek 100 km yi 3 saniyede koşuyor :D köpeklere fobisi olanlara duyurulur.
Google play neden geldi peki tahminime göre google android yavaş yavaş ele geçiriyor gibime geliyor çünkü Samsung Galaxy Nexus Google ile anlaşmalı bir telefon hemde android valla şaşırdım ama android kullanıcılarına google play tavsiye ediyorum.

Peki bu GOOGLE PLAY nereden yüklenir derseniz telefon güncellemesi yapınız ardından zaten geliyor.
Google Play Marketine Direkt Gitmek İçin Tıkla

Yorumlar ;

Adsız
9 Mart 2012 10:30 []

Güzel Paylaşım :)

9 Mart 2012 10:32 []

Güzel Paylaşım


Yorum Yap ;